Kun je GTA V met 2 spelers doen dus niet op de online server maar net zoals bijvoorbeeld GTA san andreas?

Kun je GTA V met 2 spelers doen dus niet op de online server maar net zoals bijvoorbeeld GTA san andreas

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
30.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
normaal staat dit gewoon op de achterkant van het hoesje heb je een foto van de achterkant?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee dat kan niet. In plaats van "Kun je GTA V met 2 spelers doen dus niet op de online server maar net zoals bijvoorbeeld GTA san andreas " had je ook gewoon kunnen vragen: "Kan je GTA V met 2 mensen offline spelen?"

Antwoorden (2)

Nee dat kan helaas niet. Een vriend van mij heeft GTA V, maar je kan alleen online of om de beurt met twee spelers spelen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt gehad!

Groetjes,

MoosMas
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee dat kan niet.

je zal 2 dezelfde consoles hebben om samen te spelen op GTA V

Hoe:

word X-box live/psn vrienden en een iemand moet een Invite only game starten.
dan moet hij/zij jou inviten en dan moet jij accepteren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus dan speel je wel van dezelfde PlayStation als ik het goed begrijp
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee jurgen. 2 consoles betekend 2 playstations.