Is 120 gb genoeg wil alleen games spelen zoals fifa en call of duty?

Black ops en fifa misschien nog meer maar is dan 120 gb genoeg??

Toegevoegd na 24 minuten:
Op de playstation 3

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

120GB is niet veel, maar het is genoeg voor de meeste grote games ja.
Een game zoals COD of fifa is ong 5-10GB.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke maar is dan fifa en cod 10 gb bij elkaar of per stuk
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Over welk systeem praten we überhaupt? Want dat scheelt nogal.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh srry playstation 3
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@mrtomaat
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
rond de 7-8gb 5-10 p/s en ja idd over de ps3
Op de achterkant van je game staat het aantal GB's dat het in beslag zal nemen van je ps geheugen. Als je een game in de winkel koopt, dus een cd, dan kan het oplopen tot zo'n 20GB, maar koop je een game via de ps store (aantal GB's wordt dan duidelijk aangegeven bij de discriptie van het spel) dan kan het oplopen tot een 60GB, omdat je dan de hele game moet downloaden, wat anders gewoon op cd zou staan.