Kun je PS2 en PS3 games op de PS4 spelen?

Hoi,

Ik ben een enorme GTA fan, maar ik zit al jaren met het probleem dat ik (eigenlijk sinds GTA 4) de nieuwe GTA's niet meer kan spelen op mijn Laptop omdat mijn laptop dat simpelweg niet aan kan (15-25 FPS met GTA IV op low settings).

Wel speel ik nog geregeld GTA 3, Vice city en San andreas op mijn ps2.

Ik heb de vraag of je Op de ps4 de volgende games (100% goed zonder bugs) kunt spelen:

-GTA 3 (Natuurlijk kopen via PSN)
-GTA Vice City (PSN)
-GTA Vice City Stories (PSN)
-GTA Liberty City Stories (PSN)
-GTA San Andreas (PSN)
-GTA IV (van PS3 schijfje/PSN)
-GTA V (van PS3 schijfje/PSN) (ik zou aan deze heel goedkoop kunnen kopen, maar natuurlijk zal ik uiteindelijk de new gen GTA V kopen :) )

Zullen al deze spellen zonder bugs te spelen zijn op de PS4 ?

Want ik weet niet helemaal of het de moeite nog waard is om nu nog een PS3 te kopen, of heb ik dit verkeerd?

Alvast bedankt
Groeten
matthijs

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
20.5K

Het beste antwoord

Er komt binnenkort PlayStation now uit daarmee kan je ps3 spellen spelen voor een prijsje.het wordt danngestreamt naar je ps4
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ps4 is niet ackwards compatible met ps3 spellen. dus je kunt niet je oude ps3 ga es spelen. Toen de ps2 uitkwam was slechts een klein aantal ps1 spelen te spelen op de ps2.
En hetzelfde gold voor de ps3 met ps2 games.
Maar de ps4 kan dus alleen ps4 spellen afspelen. helaas

Toegevoegd na 39 seconden:
backwards*
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, want je kan alleen ps4 spellen in een ps4 laten draaien, wel is het mogelijk ps2 games af te spelen op een ps3 met dezelde kwaliteit, dus lijkt het me toch een goed plan een ps3 aan te schaffen als je goedkopere spellen wilt, qua beeldkwaliteit en snelheid is het slimmer een ps4 aan te schaffen