Wat zijn import games?

weet iemand wat import-games zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5K
SimonV
10 jaar geleden
Bedoel je "geïmporteerde games"?
SimonV
10 jaar geleden
Met importgames voor spelcomputers worden doorgaans spellen bedoeld die NIET direct op Nederlandse spelcomputers werken. Je hebt hier vaak nog een convertor voor nodig (zoals freeloader, N64-convertor).

Het beste antwoord

Dit zijn spelletjes die geïmporteerd worden vanuit het buitenland. Veelal zijn ze niet gericht op de Nederlandse markt en daarom vaak dat je het spel in de Nederlandse taal kan zetten. De redenen om een importgame aan te schaffen kan zijn omdat het spel in het buitenland eerder te krijgen is of om dat het hier bijna niet te krijgen is (Bijvoorbeeld veel japanse spelletjes). Er zijn nog wel meer redenen, maar dit zal de hoofdmoot zijn.

Toegevoegd na 44 seconden:
Herstel:
daarom vaak dat je het spel NIET in de Nederlandse taal kan zetten.
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Games die je uit het buitenland koopt. Ze komen met de bood, of het vliegtuig naar jou toe. Soms werken ze niet, vanwege regio lock.

Toegevoegd na 15 minuten:
boot* -,-