Ligt er aan of je het in HD wil afspelen.
Als dit niet nodig is is de scat kabel ook goed

Toegevoegd na 46 seconden:
Ik weet trouwens niet hoe dit bij de nieuwe xbox zit. Of je daat nog met een scat kabel kan werke
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat ligt aan je XBox (niet alle XBoxxen hebben een HDMI uitgang), en aan je monitor (niet alle monitoren hebben een HDMI of DVI ingang).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
een XBOX360 slim
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
slim heeft een HDMI uitgang zover ik weet. Nu is de vraag of je monitor een HDMI of DVI ingang heeft.