Mijn camera van mijn tablet doet het niet meer, hoe komt dat?

Mijn camera van mijn tablet werkt opeens niet meer en ik kan hem niet naar de winkel brengen om te laten maken want de garantie is niet meer geldig. En ik weet niet hoe het komt... als je weet hoe het komt kan je het me alsjeblieft laten weten door hieronder een com ent achter te laten? Ik heb een Acer Iconia B1. Dit is wat er komt te staan: http://i43.tinypic.com/b64i9l.png

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (2)

Ik heb dit probleem al eens gehad en wat bij mij hielp was het apparaat opnieuw op te starten en dan weer naar de camera te gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In de Nederlandse wet staat nergens iets over een wettelijke garantie, maar dat je een deugdelijk product moet hebben. Je kunt je tablet dus aanmelden voor een RMA bij Acer, en zij moeten aantonen dat jij hem stuk hebt gemaakt. Als een camera ineens stuk gaat dan is dat een vreemde zaak.