Werken de DS kaartjes ook op de 3DS en kun je de 3DS downgraden?

Ik twijfel om een DS of 3DS kopen ik wil graag weten of ik DS kaartjes kan gebruiken op de 3DS en of ik de 3DS kan downgraden want ik wil spellen van het internet downloaden zodat ik gratis kan spelen

Toegevoegd na 28 minuten:
Ik vraag mij ook af of het met de 2DS mogelijk is om DS kaartjes erin te stoppen en gratis spellen te spelen die je download van het internet

10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

ja, maar 3ds spellen werken niet op de gewone ds
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, het is mogelijk om DS(i) games op de 3DS, 3DS XL en de 2DS te spelen. Downgraden staat Nintendo niet toe en de hardware zal automatisch updates blijven downloaden. Zo probeert Nintendo te voorkomen dat je gehackte games gaat spelen. Logisch overigens want aan het einde van de dag willen de programmeurs van de games natuurlijk ook hun salaris ontvangen ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De normale kaartjes waar specifiek 1 game op staat werken gewoon, alleen een flashcard niet daarvoor moet je een speciale 3DS flashcard hebben zoals een R4I.