Hoe correct (videosignaal) XBOX 360 aansluiten op Televisie (Grundig Vision II) ?

Beste lezer,

Ik zit met een probleem. Ik heb een TV die ik wil aansluiten op de XBOX 360. Het gaat om de Grundig Vision II 26 inch. Deze heeft 3 AV-aansluitingen en één front AV-aansluiting.

Nu heb ik deze aangesloten in AV-1 met een SCART-aansluiting. Ik kreeg eerst een flikkerend beeld, zie foto 1 in bijlage. De kleuren zijn echter wel goed. YBAS singaal

Daarna heb ik geprobeerd het signaal aan te passen op Y/S. Het wordt nu zwart-wit. Echter de scherpte en beeldgrootte zijn nu wel goed.

Daarna geprobeerd terug te zetten op YBAS-signaal. Beeld is qua grootte nu wel goed, alleen mindere scherpte. En de kleuren zijn niet correct.

Ik heb hiernaast geprobeerd met de scherpte/contrast/kleuren het te voltooien, maar dit lukte niet. Bovenstaande resultaat bleef gelijk.

Ik hoop dat iemand een oplossing voor mij heeft, met andere instellingen of iets dergelijks.

Alvast bedankt.

Groeten Jan-Kees

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100