Hoe kan ik op xbox live? Zie beschrijving!

Ik koop een xbox over van een vriend van mij. Alleen dit was een oudere versie. Je moet hier je internetkabel indoen om op xbox live te gaan. Ik zet hem alleen boven neer, wat heb ik nodig om dan op xbox live te kunnen???

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

als het een xbox 360 kan ik je helpen:
je zult een internet verbinding moeten hebben dus met een internetkabel van je xbox naar je modem

als je een verbinding hebt dan heb je al xbox live zilver dan kun je bijvoorbeeld al demo's van games downloaden

wil je echt met bijvoorbeeld call of duty online gamen zul je gold moeten kopen.

dit kun je in de winkel doen daarbij kost een jaar gold ong 60 euro maar je hebt er ook van 1 maand en 3 maanden

ik doe het meestal web winkels daar bieden ze gold aan voor ong 40 per jaar en krijg je je code opgestuurd via de mail. binnen 10 seconden

als je dan je code op je xbox 360 invoert dan heb je xbox live gold en kun je ook online gamen tegen andere mensen plus nog wat andere voordelen.

ik hoop dat je hier iets aan hebt