Hoe weet je of je pc over waterkoeling beschikt?

Volgens mijn PC Acer Aspire G7200 zou mijn pc over waterkoeling beschikken. Koeling van processor? grafische kaart??? En hoe ziet dat ding eruit???

Toegevoegd na 37 minuten:
Ziet dit er uit al onderstaande afbeelding ongeveer???

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Moet je de kast open maken. Zie je buizen met water
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn twee grafische kaarten zitten op 60 en 63 graden. Dat is toch teveel?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
60 graden is niet teveel voor een videokaart.
Het is tijdens gamen lijkt me? Dan is het normaal. Als het tijdens hele lichte taken gebeurd is het wel hoog.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op dit filmpje zie je de binnenkant van deze computer: http://www.youtube.com/watch?v=TFJlvjoqUjs&list=PLF174CEFC5CF476B8&index=20
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, je hebt waterkoeling op je pc, maar ik zag pas gozers die CO2 koeling hadden... das pas vet.. kijk hier maar: http://i46.tinypic.com/2ens1ax.jpg
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@cassie was niet tijdends het gamen... gewoon wanneer hij draait.... Ik heb wel mijn rooster schoongemaakt en nu blijft de videokaarten op 58 en 59 graden, ook gewoon zonder te gamen

Antwoorden (1)

Je pc heeft inderdaad waterkoeling (vloeibare koeling) zoals dat vermeld is in de bron.

Om het zelf te checken moet je even je pc openmaken en kijken of je buizen ziet lopen langs de ventilatoren (fans)