Ik wil graag een ps3 kopen, hoeveel gb heb je daar voor nodig en wat voor kabels?

Ik ga er denk ik wel films opkijken (ik had ergens gelezen dat je daar ook extra gb voor nodig hebt)

Toegevoegd na 54 minuten:
ik koop de games gewoon in de winkel ik ga ze niet downloaden hoeveel gb heb ik dan nodig? 80,160,320. en zijn er ook extra kabels nodig?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K
Ritsuka
10 jaar geleden
film kijken kun je gewoon rechtstreeks vanaf USB stick doen hoor (als je ze download)
heb je geen extra gb op je ps3 voor nodig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
160 GB is voldoende voor het meeste. Een HDMI stekker is gewenst voor goed beeld.

Antwoorden (2)

Ja per film zal da rond de 700mb zijn hangt af in welke kwaliteit de film is.
Als je 1080p gaat bekijken zit je al snel aan 4gb :p

Meeste films zijn gewoon 700mb
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nooit gehoord dat films extra plek in beslag nemen. Je draait toch gewoon de DVD af?

Over de hoeveelheid GB die je nodig hebt. Hangt er vanaf of je je games gaat downloaden via de PSN store, of dat je echt doosjes in de winkel gaat halen.

Als je al je games download heb je bijvoorbeeld aan de PS3 Slim (12GB) laaaang niet genoeg. Als je de doosjes in de winkel koopt is de Slim weer wel genoeg. Want je installeert het spel, de save file staat op je PS3, maar daar blijft het dan ook bij. De game zelf blijft op 't schijfje.

Je moet zelf een beetje bekijken hoeveel games je gaat spelen. Games in de winkel kosten wel wat meer omdat je er natuurlijk een doosje en een schijfje bij krijgt, die betaal je ook. Dat is voor 5~6 games geen probleem.
Als je echt veel gaat gamen is het misschien beter ze online te kopen, en dan dus een PS3 met een grotere HDD aan te schaffen. Dan ben je in het begin wat duurder uit, maar dat haal je er wel weer uit door te korting via de store.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De game zelf blijft op ‘t schijfje. Nope, is erg afhankelijk van het spel. Sommige games installeren wel 5GB. De 12GB is gewoonweg een afrader, direct na de uitkomst regende het al klachten ook hier van mensen wier PS3 binnen no-time vol zat. 12GB dat is niet eens meer veel voor een SD kaartje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh ok, goed om dat te weten. Sorry dan!
Ben gewend van m'n Vita dat save files een paar mb tot 100 mb zijn. Ik heb nu 10 games staan op een kaartje van 4GB.