Nee, dat is 'ie nog niet. Alleen de controller een klein beetje
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Controller is al gewoon volop in het licht gezet inderdaad. Hij is toen ook in de video geweest toen ze voor het eerst de PS4 aankondigden. Was volgens mij van 11 tot 2 's nachts via hun site. Er zijn ook al wat games waar trailers van zijn.