Kan een bluetooth headset de verbindingssnelheid van mijn ps3 negatief beïnvloeden?

altijd als ik CoD Black Ops 2 speel zonder headset heb ik de maximale verbindingssnelheid, maar als ik mijn wireless stereo headset aanzet kan ik nooit een potje vinden en staat er altijd 'connection interrupted'

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het zou kunnen als ze op dezelfde frequentie werken. Bluetooth werkt op 2,45 GHz en Wifi op 2,40 GHz. Wat je kunt doen is in je router een apart kanaal selecteren voor je draadloze internetverbinding, dit zou het probleem kunnen oplossen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee ik gebruik er zelf ook 1 en dat gebeurd niet.