wat is een goeie en betaalbare HD PVR om games voor laptop en ps3 op te nemen?

wil COD BO2 voor ps3 opnemen en op youtube zetten, maar heb eerst zo'n recorder nodig om te kunnen opnemen! wat is een goeie betaalbare recorder?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is ongeveer je budget?
Elgato is heel goed maar wel rond 180 euro ongeveer. En je moet je je hdpvr op je laptop EN ps3 aansluiten om te kunnen recorden.
avermedia game capture hd is een hd pvr die geen computer nodig heeft om te recorden. Je kan hier alleen niet zoveel bij editen. Deze kost rond de 120 euro
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar kan ik met zo'n avermedia ook recorden op bv: ps,3 Xbox en laptop

Antwoorden (2)

hauppage is de goedkoopste dacht ik, een hdpvr is best duur. Als je geduld hebt kan je beter wachten tot de ps4. die heeft een ingebouwde capturecard
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga sws de ps4 halen
Als je een beginnende youtuber wordt zou ik een dazzle kopen: goed kwaliteit voor de prijs en betaalbaar.