Waar kan ik op mijn iphone de stream kijken van de aankondiging van de ps4?

Vanavond om 0:00 begint de aankondiging van de ps4. Omdat ik die niet beneden kan kijken want me ouders horen dat moet ik hem op mijn iphone kijken. Ik wil hem echt heel graag kijken. Er worden ook veel nieuwe dingen besproken. De twitch app doet het niet goed op de iphone. Heeft iemand een andere optie??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik probeer het ook maar het lukt nie echt :(

Antwoorden (2)

Ergens op www.pu.nl staat een livestream dus ik denk dat het daar ook ergens terug te kijken is
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het wordt waarschijnlijk door sony gelivestreamt op de officiele website. Hou de twitter van tmartn in de gaten. Hij geeft nieuws enzo hierover