Kan ik fifa punten kopen op Fifa 13 ultimate team op PS3 met een psn kaart die je in de winkel kan kopen?

Ik wil graag Fifa punten kopen op Fifa 13 ultimate team en ik vraag me af of ik die kan kopen door in de winkel een psn kaart te kopen bijv van 20 euro en die dan invoeren op de ps store om de punten te kopen. Kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja ja PSN card kan je overall voor gebruiken.
Dus je zou gewoon een online card kunnen kopen en daarvan je update kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, dat is zeker mogelijk! Heb ik zelf ook gedaan