werkt de cross buy functie van Playstation All stars: Battle Royale ook via de PS Vita versie?

als je dit Vita-versie koopt (retail) krijg je ps all stars voor de ps3 er ook bij, of werkt dit alleen als je de PS3 versie koopt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor cross play functionaliteiten moet je zowel de game voor PS Vita als PS3 kopen. Tweemaal dus. Daarna is het pas mogelijk deze te koppelen. Dit is in ieder geval zo met de PS Vita versie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het gaat hierbij wel om de cross-BUY functie en niet om de cross play
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh sorry, in dat geval krijg je inderdaad een gratis PS Vita game bij sommige acties na aankoop van de PS3 versie. Omgekeerd, wat jouw vraag is, is dit niet het geval. Dit komt vermoedelijk door de hogere prijs voor de PS3 versie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb hem zojuist gekocht voor de PS3, bij de PS Vita versie zit idd geen cross buy voucher! THNX

Andere antwoorden (1)

Fout, ik heb bij de vita versie een ps3 download code gekregen voor de volledige game. 2 games voor de prijs van 1 dus :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waar heb je die besteld?