Als ik mijn ps3 via hdmi verbind met mijn PC monitor maakt mijn monitor een soort heel hard geluid, hoe komt dit en kan dit opgelost worden?

Op me tv doet hij het wel gewoon via hdmi

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Meestal zijn de speakers die in een monitor zitten niet van de beste kwaliteit, eigenlijk pruts dus verwacht er niet teveel van.
Wat je misschien wel kunt doen is naar de geluids-instellingen onder instellingen gaan.
Lees de pagina in de bron even secuur, het moet helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet je video uitvoer via hdmi even opnieuw instellen. Als ik mijn ps3 op een andere tv aansluit heb ik dat ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had ook deze probleem je moet gewoon via instellingen op je Ps3 je Dcb lager zetten