Waar kun je de Blu-Ray speler van je Playstation 3 laten repareren?

Ik kan de PS3 niet opsturen naar Sony, ik heb hem gekregen van een vriend, en hij had de garantiepapieren niet meer.

Is er ergens een bedrijf of winkel die een dergelijke reparatie kan uitvoeren? Het gaat alleen om de Blu-Ray vervangen, verder doet hij het prima.

Toegevoegd na 1 dag:
Als ik een spel in de PS3 stop, krijg je rechtsbovenin een draaiend wijzertje in een cirkel dat hij aan het lezen is.
Na circa 20 seconden stopt dit en zit je nog steeds in het hoofdmenu.

11 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Wat werkt er precies niet? Leest hij geen cd's meer? Want dan zou hij ook geen spellen meer moeten spelen.

Er zijn heel veel winkels die dit gewoon doen, kijk maar in deze link: http://best-goedkoop.blogspot.nl/2010/02/blu-ray-lens-ps3-repareren.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Via deze site heb ik de PS3 reparatie kit aangeschaft, ben er super content mee, voor weinig geld kan je zelf je PS3 repareren en nog een hoop andere PS3 problemen. check anders even deze site. succes gr. Daan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Quote van de site: "Heeft jouw Playstation 3 de YLOD, Groene/Rode/Gele knipperende, een zwart of rood scherm of werkt de harde schijf niet meer?? " Die problemen heeft mijn playstation 3 allemaal niet, dus ik denk niet dat die kit gaat helpen.
Het gaat alleen om de Blu-Ray, verder werkt alles.
Ritsuka
11 jaar geleden
ik vind die site er niet echt vertrouwd uitzien trouwens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mmm..dan misschien bij een reguliere computer winkel, ben alleen bang dat ze veel geld ervoor vragen?! ik de kit word wel een stukje over blu-ray errors besproken. valt er geen bult aan.
Ritsuka
11 jaar geleden
ik ga geen 30 euro betalen voor een paar boekjes en instructie dvd's. De Blu-Ray speler is kapot, er komt geen error of iets, hij wil gewoon niets meer lezen.
Waarschijnlijk is het echt de sensor, en die zit niet in het pakket. En ben jij Daan Westra? Dan loop je dus gewoon reclame te maken voor je eigen site.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
beste Ritsuka, mijn naam is Daan Rolf en ik wilde alleen mijn goede ervaring van deze site met je delen. succes ermee gr. Daan
Als jezelf technisch bent:

http://www.consolepro.nl/playstation-blu-ray-reparatie-c-40_102.html

Als je dat niet bent:

http://www.playstation3reparatie.nl/playstation-3-blu-ray-drive-reparatie/

Toegevoegd na 1 minuut:
Als het allebei geen baat heeft is er nog een leuke optie, maar dan zal je even een p.m. moeten sturen.