waar kan ik de game minecraft voor xbox 360 kopen ?

ik wil minecraft kopen maar ik vind hem in genèèn gamewinkel weet iemand een winkel waar ik het kan kopen voor xbox 360

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Als het goed is in de XBOX LIVE winkel. (online dus op je XBOX.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hey,

Minecraft is een Xbox Live Arcade-spel. Xbox Live Arcade is een online platform voor spellen. Het is voor de spellen die iets kleiner zijn en daarom vond de uitgever het niet waard om hem in de winkel te leggen.

Xbox Live Arcade-spellen moet je kopen in de Games Marketplace op je Xbox 360. Hiervoor moet hij zijn aangesloten met het internet en moet je beschikken over Microsoft Points, een digitaal betaalmiddel van Microsoft die je weer met echt geld moet kopen.

Dit kan online (je krijgt de code dan via je mail) of in de winkels.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar als je geen microsoft points kunt kopen dan kun je ook inloggen op het account van een vriend en dan wachten tot je de tekst: play game ziet dan log je op het account van je vriend uit dan op die van je zelf

(dit doe ik ook mijn vader heeft het spel gekocht op zijn account en ik speel het voor niets op mijn account)

P.S Ik hoop dat je wat aan deze tip had
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, wat ninokil klopt niet, Tenzij je 2 xbox'en hebt
want dan staat het al gedownload op de xbox en kun je het op elke account gebruiken op die xbox.
Je zal het toch moeten kopen in de Xbox Live MarketPlace.