Hoe kan ik Black Ops 2 vóór de release krijgen?

Ik vroeg me af of iemand weet hoe ik Black Ops 2 voor de release kan krijgen. Modern Warfare 3 kreeg ik namelijk 5 dagen voor de release, en op dat moment speelden er al zo'n 200.000 mensen (ps3). Ik had de game toen bij gamedumper besteld, maar die hebben hiervoor nu een boete gekregen en doen het vast niet nog een keer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Door rond te bellen naar bedrijven zoals Free Record Shop, Media Markt en E-Plaza en door te zoeken naar webshops die games verkopen. Er zit er altijd 1 tussen die ze eerder verkopen. Maar de kans is bij populaire spelen, en zeker Black Ops 2, heel klein dat het lukt, aangezien er dan scherper gecontroleerd worden.

De 200.000 mensen kwamen waarschijnlijk voor een groot deel uit Amerika, daar wordt veel makkelijker eerder verkocht aan vrienden en zo.