Hoe speel ik een Mixed Media Disc af op mijn xbox360?

Ik heb fifa 13 demo gebrand voor mijn xbox, maar als ik hem vervolgens in m'n xbox stop geeft ie aan: Mixed Media Disc. Hoe kan ik hem toch afspelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet zeker weten dat je de CD gebrand hebt met de zelfde formaat als je hem gekregen bent, waarschijnlijk .bin of .iso, want je kunt niet zomaar data op je cd plaatsen en verwachten dat de xbox hem dan herkent als game(de image is meestal zo ingepakt dat hij de vereiste bestanden om hem als game cd te zien al heeft). Het kan ook zijn dat hij hem in de game library ziet? dat was bij mij iig wel zo.

misschien nog leuk:

http://www.xbox360iso.com/

Deze demos werken ook op niet gemodde xbox 360's