Ik wil een roxio game capture kopen en met die kabel moeten er 5 kabeltjes in je tv maar ik heb er maar 3 wat moet ik doen ?

Ps ik heb een flat tv met hd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Het is jammer dat je niet aangeeft om welke drie het gaat. Ik heb zelf de Roxio Game Capture mogen reviewen en wat belangrijk is om te weten is dat je hem via een Component aansluiting aan moet sluiten. Dan gebruik je 5 kabeltjes. 3 voor beeld en 2 voor stereogeluid. De game capture kan namelijk ook geluid opnemen. Voor beeld gebruikt hij een rode, groene en blauwe tulp-kabel. Voor geluid een witte en rode.

Ik kan me voorstellen dat jouw TV over rood, wit en geel beschikt. Dan heb je het over composiet en dat is kwalitatief bagger (danwel onbruikbaar). Een mogelijkheid zou dan zijn om je console op de Game Capture aan te sluiten en dan te gamen op je PC monitor (via de app). Je verliest dan wel kwaliteit en hebt een kleine lag.

Succes!

Toegevoegd na 1 uur:
Heb je alleen HDMI, kan kan je ook terug naar Component. Heb je wel extra hardware voor nodig. Check het tweede linkje in dat geval.

Toegevoegd na 1 uur:
Lomp, Goeievraag draait de volgorde van de linkjes om ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is dan ook de vraag hè..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt :)

Andere antwoorden (2)

Er gaat als het goed is een kabel naar het capture device vanuit de pc en vanuit het capture device gaan er 3(geel,rood,wit) of 1 (din) naar je TV of een scart plug met dezelfde kleur vrouwtjes.

De zes kabeltjes aan de grote kabel gaan in de TV maar alle 3 ervan in de betreffende vrouwtjes je hebt ze niet alle zes nodig altijd maar 3 waarvan één set YUV is of een set RGB zie de bronnen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bron toegevoegd met de setup van de capture device.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thx
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Snap je wel wat je zegt?
Heb even mn antwoord van een andere vraag gepakt die prima werkt;

Simpel uitgelegd: er zijn apparaten die je tussen je PS3/Xbox doet en je TV. Omdat je met kabels werkt is het niet FULL HD maar zoiets als HD READY. Dit is in 720P en prima voor bijv. Youtube. Zelfs 480P zou genoeg zijn. Je stopt de meegeleverde kabels in het kastje(blauw,groen,rood,wit,rood) en slaat het beeld op en als je een simpele hebt gaat er een USB gelijk naar je pc/laptop of de duurdere naar een externe 3,5" HDD. Dan stuurt hij het signaal met andere kabels naar je Tv toe. Je hebt ze al vanaf €90 en de wat degelijke versies rond de €200.
Voor zover ik weet is HDMI er waarschijnlijk wel maar zijn dit de beste opties voor bijv. Youtube waar 720P(HD ready) genoeg is. Verder, voor de goedkoopste, de Roxio dus, heb je zelfs een laptop nodig of je PC naast je bed o.i.d. en misschien zijn er dan sites waar je gelijk kan streamen wat je opneemt. Filmpje is in het Nederlands.