ik zou graag mijn nattype willen veraderen op de ps3, zouden julie mij daar bij kunnen helpen van strict naar open

.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt er ook een beetje aan welke provider je hebt. Zoals ik heb is KPN wat de 'slechtste' wat betreft gamers is. Van KPN en Telfort hoor ik dan weer goede verhalen waar je gelijk al Open hebt.

Antwoorden (2)

Er zijn heel veel tutorials te vinden, ook ligt het eraan welke modem je hebt.
Als je bijv. KPN zijn Experia Box hebt kan je het wel shaken. De in de link is een hele goede tuto om je NAT aan te passen.
De video kan ook misschien van pas komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een xbox die ook strict was, ik en veel mensen typen ons ip adres in op de computer bij de linkbar. Je krijgt dan een website te zien. Je moet daar ergens je phpn ofzo open zetten.