Waar kan ik het beste een ps3 controller kopen in een xbox formaat

Ik ben al heel lang op zoek naar een ps3 controller in een xbox formaat maar ik kan er geen vinden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je moet dan een Cronus adapter kopen, dan kun je xbox controllers op de playstation 3 gebruiken en andersom:

http://www.engadget.com/2012/06/07/cronus-adapter-lets-you-play-xbox-360-with-a-ps3-controller-and/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Schijnbaar heb je die, maar uit de eerste link zijn moeilijk te krijgen. Bol.com heeft er een van Giotech. Bekend van headsets enz.
Als je even verder snuffelt vind je er een van Madcatz die ook groter is en qua prijs niet veel duurder en allemaal goedkoper dan de officiële.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik zou wel even de reviews lezen op de sites zelf. Ik wil niet dat je jezelf een kat in de zak koopt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de MediaMarkt heb ik ze gezien.