kun je met een 3ds ook gewone ds spelletjes spelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan dan het 3d effect uitzetten door het schuifje rechts op de 3ds naar benden te schuiven.

Antwoorden (3)

Ja dat kan, maar deze is dan niet in 3D te spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja. Het is mogelijk om de meeste Nintendo DS-spellen op je Nintendo 3DS te spelen. Uitzonderingen zijn de spellen die gebruik maken van de GBA-sleuf. Let op: het kan zijn dat sommige, buiten de PAL-regio gekochte Nintendo DSi-spellen niet compatibel zijn met een Nintendo 3DS uit de PAL-regio.

Als het spel draadloze communicatie ondersteunt, zul je ook in staat zijn om je in verbinding te stellen met andere mensen, of ze het spel nu op een Nintendo DS, Nintendo DSi, Nintendo DSi XL of Nintendo 3DS spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, het is alleen niet 3d maar het kan echt wel !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zei ik zoiets niet? Uitgebreider en met bron?