Er is net een nieuwe update bij bf3 (ps3) en die update duurt bij mij 400 minuten, hebben meer mensen hier last van of zakt het nog?

zie vraag.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is een hele groote update, en ik geloof dat de dlc enzo erbij zit. Dat zijn dus nieuwe wapens, assignments en maps. Dus dit kan de boosdoener zijn :)

Toegevoegd na 36 seconden:
Grote *
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij mij duurde de update 66 minuten (ik heb hem net gedownload)

Volgens mij is jouw verbinding te langzaam.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij heeft hij in totaal 2 uur geduurd