Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn xbox connect niet aan mijn router hij zegt de hele tijd connection error en ik heb een xbox 360 slim met ingebouwde wifi hoe fix ik dit??

mijn xbox kan niet linken aan mijn router en ik wordt er gek van want hij is net nieuw en ik kan niet online help me

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even een vraag. Wat is er nieuw? Je xbox of je router?
Het kan namelijk aan een heleboel dingen liggen. Kun je helemaal niet verbinden? Of heb je alleen geen internet? Heb je instellingen in je router veranderd? Zo ja welke? Word er nog meer informatie gegeven bij de connection error? (een nummer bijvoorbeeld).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zijn xbox natuurlijk :p

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik had dit ook lange tijd, maar het is bij mij vanzelf over gegaan...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoedan want ik kan hem nu helemaal niet aansluiten op internet
Op Xbox Support staat al heel veel info en heb wat info gepakt maar weet niet of het de juiste is dus kijken voor de zekerheid is ook een optie. De site is niet optimaal vertaald maar dat terzijde:

"Wanneer u de Xbox LIVE verbindingstest uitvoert, ziet u een van de volgende fouten:
-Kan geen verbinding maken met uw draadloze netwerk

-Kan geen verbinding met een draadloos netwerk

-Draadloze instellingen niet geconfigureerd

-Onjuist wachtwoord draadloos
INGEBOUWDE WI-FI (S VOOR XBOX 360-CONSOLE)

Als u hebt een netwerkkabel of draadloze netwerken adapter aangesloten op de console, haal de stekker.
Druk op de Handleiding knop op de controller, gaat u naar Instellingen, en selecteer vervolgens Systeeminstellingen.
Selecteer Netwerkinstellingen.
Draadloosnetwerk selecteren (als u wordt gevraagd te doen).
"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb ik al gedaan maar hoezo draadloos wachtwoord voor ingebouwde wifi want ik hoefde alleen het wachtwoord van de router in te typen en dat heb ik gedaan en hij zegt ook niet dat ik het fout heb ofzo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het enige wat ik je nu kan adviseren is probeer het met kabel.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding