Hoeveel "druk"kan PS3 aan?

Ik heb een ps3 gekocht met 160 gb. En ik ben eenmaal extreme gamer, als ik begin met gamen ben ik neit weg te slaan :). Mij werd vertelt dat ps3 als je te lang speelt kan doorbranden van binnenkant want blijkbaar is de koeling al neit de beste is bij ps3. Is dat waar en wie heeft ervaring mee? Als ik game dan ben ik denk zo 2 tot 4 uurtjes achter een bezig , dat is toch niet veel lijkt mij voor een ps3. Graag serieuze reacties.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Amadea
11 jaar geleden
Serieuze reacties vragen terwijl het maar om spelletjes gaat? Och och och...
Ritsuka
11 jaar geleden
@Amadea: je bent zeker nog nooit op een internationale gaming wedstrijd geweest? daar is het echt een competitie, met geldprijzen en trofeeen.
Amadea
11 jaar geleden
Wel een keer in een gebouw geweest waar in een andere zaal zo'n competitie bezig was. Donkere hete ruimte met schel gekleurde schermen, en een sfeer van een gokhal....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hm vreemd nog nooit meegemaakt. Waar ik ben geweest was het normaal licht en stond de airco gewoon aan. Aangenaam temperatuurtje terwijl het buiten snikheet was.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een extreme gamer kan geen 2 à 4 uur zitten hoor, dat moeten er echt wel minstens 7 à 9 zijn!

Antwoorden (3)

Zeker niet ik speel soms wel een 6 uur nooit problemen gehad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha 2 tot 4 uur is niks. Dat zijn gewoon 4 potjes BF3.

Game maar zoveel als je wilt zolang je de ps3 in een redelijk open ruimte dus niet in een kast zet dan heb je niks te vrezen. Hij kan wel warm worden, maar de apparaten zijn daarop gebouwd.

En mocht het toch te heet worden dan schakelt de ps3 zichzelf uit voordat het echt gevaarlijk word.

Toegevoegd na 2 minuten:
Met een kast bedoel ik dus een gesloten ruimte waar geen vers lucht kan komen. Was vergeten dat sommige tv kasten gewoon open zijn.

En veel plezier. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij mij ligt die op de kast naast me tv en ik heb achter de ps3 nog 10 cm tussen ps3 en meer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is prima hoor
Het enige wat je merkt is dat je ventilator wat harder gaat draaien omdat je PS3 steeds warmer wordt.
Pas als je hem >24 uur aan hebt staan zal hij echt warm worden maar doorbranden hoeft niet als je maar een open kast hebt. Je moet geen externe ventilators kopen maar hem regelmatig uitzetten helpt.