wat is het verschil tussen een playstation 3 en een playstation 3 slim?

op bol.com zeggen ze dat de playstation 3 klaar is voor 3d gaming maar is dat al mogelijk....?

Toegevoegd na 53 seconden:
dat de playstation 3 slim klaar is voor 3d gaming.... sorry voor foutje

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk dat de enigste voordeel van zo'n fat ps3 is dat het een mooiere design heeft en ps2 spellen op kan draaien.

Antwoorden (4)

De ps3 slim is kleiner, weegt minder, heeft meer opslag op de harde schijf, heeft een betere prosesor en kan inderdaad in 3d gamen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe dan en wat is nou het verschil tussen ps3 en ps3 slim
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou zeggen, lees het gerust nog een keer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja sorry
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dan nog iets, kijk waar hij het aller goedkoopst is.
Een PS3 Slim is de nieuwe versie van de PS3 die kleiner is dan het origineel. Hij is dus kleiner, stiller, zuiniger etc. De PS3 is doormiddel van een update via internet al 3D klaargemaakt en dat kan zelfs met de eerste generatie PS3 uit 2007. Het enige wat je nodig hebt is een 3D tv een een HDMI kabel.
De eerste generatie is dikker dan de nieuwe generatie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar vind jij de ps3 slim dan een aanrader of maakt het niet echt uit want het prijs verschil is maar 30 euro ofzo dacht ik...en kun je dan nog steeds met je vrienden gamen online als je vrienden de oudere playstation hebben
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan met allebei de PS3's 3d gamen en 3d films kijken. Ik heb de oude, fat, en daarmee kijk ik 3d films. Tuurlijk kan je met vrienden online gamen als zij de oudere hebben. Zelf zou ik voor de Slim gaan als ik het nu moet kopen, door de voordelen die de gever van dit antwoord al opnoemde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De oude dus de grote is niet meer nieuwe te koop. Wel 2de hands als je budget niet toereikend is. Deze werken nog prima maar wat ik al zei, de slim is er al vanaf €209 met 1 controller 160 gb. Je moet het niet als 2 verschillende consoles zien. Het is een facelift maar onderhuids identiek op een hele kleine chipset na.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een ding nog kun je nog steeds met je vrienden online praten of moet die dan ook de slim hebben
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet dat het misschien als buitenstaander ingewikkeld klinkt maar zie het zo, Lays vervangt hun 300 grams zakken chips die met de helft vol lucht zaten naar een kwart met lucht= kleiner, evenveel chips, maar wel Slim dus kleiner. Alhoewel de zakken anders zijn is de inhoud precies hetzelfde en kun je gewoon met je vrienden spelen. De interne software loopt gewoon op de manier als de oude.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goede vergelijking, maakt het denk ik wel stukken duidelijker.
De slim is grotendeels inderdaad het zelfde. Alleen zit er een iets goedkoper te produceren behuizing op. En is hij wat zuiniger en dunner. En zijn wat kinderziektes verholpen. Verder is 3D op ps3 allang op aantal spellen beschikbaar zolang je maar een 3D TV hebt en een HDMI 1.4 Kabel gebruikt :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De gewone PS3 heeft meer nadelen dan de slim.
De meeste zijn al genoemd. (lichter, zuiniger, minder geluid).

De gewone PS3 gaat sneller kapot. Google maar eens: YLOD ps3.

Dit komt niet voor bij de slim. Ik geloof ook niet dat de gewone ps3 nog eerstehands te koop is.