op welke manieren kan ik nog ps2 spellen spelen zonder ps2 console?

dus bijvoorbeeld met de computer, of ps3, wat zijn de mogelijkheden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Op een Playstation 3 phat (eerste versie) kan je PS2 spellen spelen. Je kan ze niet meer op de markt kopen maar wel via marktplaats. Pas wel op, ze kunnen verbannen of kapot zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt die op de pc spelen met een emulator. Verder weet ik er niet veel van, maar zoek eens op ps2 emulator.