www.onlinekabelshop.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Action
Als beste getest door tros radar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.trosradar.nl/uitzending/item/1712/hdmi-kabels/ Even een toevoeging
Bij de action.
Bronnen:
12 jaar geleden
Probeer eerst marktplaats of e-bay. Vertrouw je dat niet (kan ik me levendig indenken) gewoon een klein onderdelenzaakje of een dump als bij voorbeeld Emmaus die tweedehandsspul verkopen voor een goed doel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.allekabels.nl zoals de naam al zegt zijn daar allerlei kabels te verkrijgen in alle soorten en maten. Dus ook prijzen. Super service en hebben een thuiswinkelaward gewonnen dit jaar! Ook nog betrouwbaar dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vindt allerlei soorten en maten HDMI-kabels op hdmikabelshop.nl; vandaag besteld, morgen in huis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd bij de Action
en wel voor de prijs van € 2,69
mocht je een andere vinden, goudgekleurde nemen
12 jaar geleden
Ja, goede vraag. Volgens een recente test maakt het echt geen drol uit welke je neemt, alleen voor 3D heb je 1.4 nodig maar dat schijnen ze tegenwoordig ook allemaal te zijn. Zelf heb ik een van Sony zelf maar eentje van de Action hier doet ook wonderen. Je moet niet besparen op zulke dingen en gewoon in de winkel kopen:

"De experts zijn het er over eens. Er zit qua signaal bijna geen verschil tussen de kabels. Als consument kan je dus flink wat geld besparen door voor een goedkope kabel te kiezen. Jeroen en Johan begrijpen wel dat een duurdere kabel nuttig kan zijn. ‘Als je de kabel veel verplaatst, of in natte omstandigheden moet werken, dan gaat zo’n dure kabel wel langer mee. Maar voor huis-tuin-keuken-gebruik is een goedkope kabel goed genoeg.’ Aldus Jeroen. Johan heeft de zelfde mening, maar wijst er wel op dat als je kabel langer dan vijf meter is, er wel een verschil kan zijn in kwaliteit."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb tijdje geleden iets gekocht bij www.kabeldirect.nl
weliswaar geen hdmi kabel, maar die kosten daar ook maar 5 of 6 euro. Had m'n spullen de volgende ochtend al...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb laatst mijne ook bij www.kabeldirect.nl gehaald, weinig geld en werkt prima!