Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

werkt een r4 kaart ook op een nintendo dsi XL ???

ik wil wel graag een r4 kaart maar ik heb een nintendo dsi XL en weet niet of dat werkt op een nintendo dsi XL een r4 kaart

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
971
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
VOlgens mij moet je een speciale r4 hebben voor xl

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja hoor, als je maar een r4 kaart koopt die geschikt is voor de DSixl. Want lang niet alle kaarten zijn geschikt voor elk type ds. Hier een kaart die geschikt is voor de DSi XL; http://www.r4kaart-mania.nl/r4i-sdhc-red-voor-dsi-xl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
peterjbruins
12 jaar geleden
wel een beetje dure website; www.nds-flashcards.com is goedkoper.
Bij www.nds-flashcards.com kun je gewoon bovenaan klikken op DSI-XL en dan krijg je R4'tjes en nog meer handige dingen voor die DS.
Ik heb er zelf ook mijn R4 gekocht voor een 3DS en ik ben zeer tevreden, binnen 2 dagen geleverd!

Je kan dan bij DSI-XL bijvoorbeeld op de goedkoopste klikken (R4i White Dual Core 3DS) en dan moet je klikken op 'Klik hier om deze kaart te bestellen'. Dan kun je firmware installatie selecteren (Geïnstalleerd is aanbevolen anders werkt de R4 niet en moet je het zelf installeren) en dan kun je daaronder kiezen hoeveel geheugen je erbij wilt (2 of 4 gigabyte).

Als je het gaat bestellen heb je ook de mogelijkheid om het met iDeal te betalen (via online bankieren van je bank), maar het kan ook met een creditcard (PayPal).

PS. Firmware Geïnstalleerd is wel wat duurder maar het is wel echt aan te bevelen, want er kan van alles mis gaan als je het zelf moet doen en dat is meestal veel gedoe, dus het is die paar euro wel waard.

Nog veel succes met het kopen van een R4.

Groet,
peterjbruins
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding