Dat zal in de toekomst waarschijnlijk wel kunnen, maar op dit moment nog niet. Hij is nog niet zo lang uit in de wereld en pas sinds vandaag in bijvoorbeeld Nederland. Het kan nog wel een paar maanden/jaren duren voordat ze doorhebben hoe dat moet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezien de ontwikkelingen rond de PS3 (de keiharde acties die Sony ondernam tegen dev's) denk ik niet dat er veel mensen zin hebben om het weer tegen Sony op te nemen, maar ach je weet het nooit natuurlijk.
Daar kun je op dit moment nog geen antwoord op geven.
Op het moment gaat het nog niet omdat we er de kennis nog niet voor hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ongetwijfeld zal het op termijn wel kunnen, enkel probeert Sony dit natuurlijk zo veel mogelijk tegen te gaan. Hackers in Japan zijn er al in geslaagd een vroege firmware te hacken en hebben hier ook al leuke dingen mee gedaan. Echter blijft Sony dit pareren met nieuwe updates waarbij het dan weer niet mogelijk gaat zijn deze dingen uit te voeren.

Het is een kwestie van tijd, maar ik denk niet dat de PS Vita zo snel in de handen van piraten gaat vallen als de PSP, welke al na enkele maanden volledig was gehackt.

Check de bronnen maar voor meer insights.