Wat betekend met skyrim: "send deadra back to oblivian" ?

Dat is een spell maar wat doe je ermee? En wat is precies oblivian? En een deadra is dat een beest? Wel heb ik zn hart al vaak gehad alleen het beest nog nooit gezien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Oblivion in het spel TES IV(oblivion) IS ook een soort hel/vergetelheid/magische realm. Het is overigens als Skyrim niet een gedeelte van de wereld waarin TES zich afspeelt maar dus meer een onderwereld/andere dimensie.

Het spel Oblivion speelt zich eigenlijk af in Cyrodiil (behalve op de momenten dat je van dimensie verandert) en dus in de hel/oblivion komt.

Daedra zijn de bewoners van Oblivion en zijn een soort duivelse wezens. Ze kunnen dus ook in Tamriel opduiken, als je ze dood komen ze weer terug in Oblivion (niet het spel maar de dimensie).

Het is dus een soort woordspeling (of eigenlijk niet eens).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Oblivion is het Engelse woord voor vergetelheid.

"Back to oblivion" betekent dus zoveel als: de persoon in kwestie is verloren; hij is weg en komt niet meer terug. In een game betekent dit gewoon: dood.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik twijfel er geen moment aan hoor, maar ik denk niet dat dit bedoeld wordt. 'Oblivion' is een gedeelte van de wereld van The Elder Scrolls. Skyrim is een ander gedeelte daarvan. Dit kan je natuurlijk allemaal niet weten als je het spel niet hebt gespeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dan heeft de vraagsteller het over 'Oblivian', met een a. Het zou best kunnen dat dit een gedeelte van een spel is waar de vraagsteller het over heeft. In dat geval moet ik het antwoord schuldig blijven, want ik ken het spel niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
send him back to oblivian is een queeste en betekent... zoek deadra op en vernietig hem, stuur m naar de vergetelheid... deadra is geen figuur uit oblivion dus daar kan de opdracht niet mee te maken hebben
uber heeft gelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"deadra is geen figuur uit oblivion" Dat is dubbel fout, Daedra komen wel voor in Oblivion(TESIV) en verblijven normaliter in Oblivion(realm).