De PlayStation 3 is per ongeluk uitgezet na de firmware update. Is dit schadelijk?

De PS3 is uitgezet nadat firmware update was geïnstalleerd. Je kreeg toen geen beeld. Ik dacht dat die uit was en heb me vader gezegd hem opnieuw aan te doen. Hij heeft hem echter uitgezet wat leidde tot 3 piepjes. Daarna kon die gewoon weer aan en kon je er spellen op spelen. Nu is mijn vraag. Kan dit kwaad voor de PS3?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Dit kan verkeerd gaan en ervoor zorgen dat jouw PS3 niet meer aangaat. Dat komt omdat hij iets installeert en als dat weggaat, dus door hem uit te zetten, kunnen er zogenoemde conflicten ontstaan. Maar als hik gewoon aangaat, zal het vast wel goed zijn. Onthou het wel voor de volgende keer, want misschien gaat het dan niet goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@baashomie
Waar slaat dat op??
Ps3 kan ook aan door op de PS toets van je controller te klikken, bovendien zijn sommige ps3 aanknopjes touchscreen dus hoef je het alleen maar aan te raken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Baashomie, heb jij zelf wel een PS3? Blijkbaar niet, want je reactie is nergens op gebaseerd.

Andere antwoorden (1)

probeer eens een systeem update te doen
als het in orde is zal die dat aangeven dat je de laatste versie hebt eb is het ok