Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is een goede site om spellen voor de 3ds te downloaden en hoe krijg je het spel van de pc op de 3ds?

ik zoek een manier om spellen voor de 3ds te downloaden,en hoe je het dan allemaal verder moet doen om de spellen van de pc naar de 3ds console te krijgen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle sites waar ik mijn nds spellen downloade zijn uit de lucht dus daar kan ik je niet mee helpen. Op http://eng.supercard.sc/ kan je een ds kaartje kopen waar je van internet gedownloaden spellen op kan zetten. Heel handig en dat scheeld een paar euros.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

1.kijk op the pirate bay(tenzij je ziggo of xs4all hebt)
2. je hebt een sd kaart reader nodig die steek je in de computer je sleept het spel naar een map met spellen erin en klaar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sd card reader heb ik, maar een sd kaart kan toch niet in de 3ds console? dat dacht ik namelijk ergens te lezen, en mediamarkt verkoopt geen r4 kaartjes deze passen wel in 3ds maar is illegaal...
Ik weet alleen een goede site namelijk www.nitroroms.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas is de beveiliging van de 3DS nog niet gekraakt. Je kunt dus NIET zoals bij de Nintendo DS met een SD kaartje met gekopieerde spellen spelen.
Afwachten, of gewoon de spellen kopen die je wilt spelen is de enige oplossing helaas.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding