Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik lydia terug op ps3 met skyrim?

Ik was in riverhood met een draak aan het vechten en toen sloeg ik prongelijk in 1 klap lydia dood omdt ze bijna dood was maar is er een manier om haar terug te krijgen? Ik heb geen eigen huis. En ze kwam wel altijd terug al ze door een ander beest dood ging. Want dan achtervolgde ze me weer na een tijdje. Wat moet ik dus doen om haar terug te krijgen? Ik speel op de ps3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
804

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kan haar helaas niet terugkrijgen. Dood is ook echt dood in het spel. Wel krijg je meer followers (dus net zo iemand als Lydia) later in het spel, dus je hoeft je geen zorgen te maken. Bij mij is Lydia ook dood gegaan en ik ben nu 10 uur verder en heb nog geen nieuwe follower erbij, maar dat ligt puur aan de quests die je doet. Kijk ook even in de bron, daar staat meer informatie over deze followers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat had ik ook een paar keer, maar ze schijnen dood te kunnen als ze over een val lopen (dus zo'n berenklauw bijvoorbeeld, zo is ze bij mij dood gegaan).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, dat is de andere manier waar het ook op kan. Dan komt ze ook niet meer terug.
Sterkte met dit verlies...

Als je haar lijk nog kan vinden moet je command console openen, het lijk aanklikken en dan RESURRECT 1. Dan leeft ze weer!

(Je moet ook geen housecall gebruiken. Bij elke "inn" kan je huurlingen rekruteren.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding