hoe log je in met subaccount ps3? zie uitleg voor meer info

Ik heb een eigen account gemaakt op me ps3, en ik heb ook een subaccount maar ik heb hem al wel gemaakt maar hoe moet ik ermee inloggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je moet in het menu helemaal naar links gaan en daar zie je jouw tweede (sub)account staan. Daar moet je op klikken en dan log je in. Als je ook nog op internet wil, dan moet je op Aanmelden bij PlayStation Network klikken op aanmelden onder een nieuw account, of onder een bestaand account. Als je aanmeldt op een bestaande account, heb je automatisch ook de gedownloade dingen op jouw subaccount staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je ps aandoet dan hoor je (als het goed is) al te moeten kiezen met welk account je wilt beginnen.
Als dat niet zo is dan kan je nog kijken bij de instructies van meneer hierboven en als dat ook niet lukt dan moet je misschien maar een nieuwe maken.