Welke DSI Flashcard geeft geen error?

Ik wil een dsi flashcard aanschaffen, ik heb nu eentje maar die geeft de melding: An error has occurred.
Op internet staat dat sommige flashcards deze melding niet geeft. Welke?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

uhhh... de melding "An error has occurred" is een foutmelding, dat betekend dat er _iets_ mis is gegaan. Dat hoort geen elke flashcard te doen, net zoals andere apparaten geen foutmeldingen horen te geven.
Doet jouw flashcard dat wel, dan is er iets mis.
Het maakt in principe niet uit welke flashcard je koop voor je DSI, foutmeldingen als "An error has occurred" horen niet voor te komen want dan is er iets mis :)
Misschien een idee om met je aankoop bewijs terug te gaan naar de leverancier voordat je een nieuwe koopt?