Wat is de meest recente xbox360?

Volgens mij moet dat of de elite zijn of de slim?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elite is gewoon het duurste/uitgebreidste model, deze was er ten tijde van de fat xbox 360 en de slim tijd. Je vraag is dus een beetje vreemd.

Antwoorden (4)

Dat is de Xbox 360 S.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Xbox360 lite

Toegevoegd na 17 seconden:
slim bedoel ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Xbox 360 Slim. Deze is te krijgen in de 4GB variant en de 250 GB variant. De Slim is dit jaar gelanceerd en de Elite is in 2008 of 2009 op de markt gekomen

Toegevoegd na 3 minuten:
De Slim heeft ten opzichte van de Elite een grotere harde schijf, maakt minder geluid en is Kinect ready.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
viel me ook op idd, wat je kunt doen is games dan installeren,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat Wooods zegt, ik had dit ook en toen ben ik maar gaan installeren, duurt lang maar wel geen herrie ;) Dus mischien bedoelt microsoft dat hij geen herrie maakt wanneer ze zijn geinstalleerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarschijnlijk niet, gezien de elite dan ook gewoob stil is.
Dit is de Xbox 360 Slim(klein). Deze is te verkrijgen in 250Gb versie die ik je aanraad en de 4Gb die handig is met Kinect maar je echt niet veel mee kan qua geheugen. Dus echt simple saves files en plaatjes.

Uit ervaring kan ik je zeggen dat de 250Gb een toppertje is. Draadloos internet was al gelijk een voordeel, als je goede verbinding hebt. Hij is soms stiller, koeling zit aan de bovenkant en is opnieuw ontworpen. Hij heeft genoeg USB poorten, 2 voor en 3 achter, terwijl je al een ingebouwde Wifi adapter hebt.
Je kunt hem ook gewoon met ethernet aansluiten, HDMI met je tv en optisch voor je Dolby. Even een opfrisser van de vorige gen. Hij is genoeg keer in de aanbieding dus daar moet je maar even opletten.