Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een mogelijkheid om via de huidige HDMI-uitgang van de playstation, op een oude tv aan te sluiten zonder de juiste uitgang op de tv?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ja, dat kan met een verloopstekker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan niet, je zal dan echt een omvorm kastje er tussen moeten zetten.
Het kan maar dan moet je een duur HDMI->SCART kasten kopen. Je kan echter gewoon de analoge AV-out op je PS3 gebruiken. Dat is een veel logischere/betere optie.

Toegevoegd na 1 minuut:
Die brede stekker is dus GEEN HDMI!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je toch kiest voor een verloopstekker en je wilt hem goedkoop hebben. Zou ik je aanraden Dealextreme.com eens te bekijken. Verwacht alleen geen denderende kwaliteit en het kan een aantal weken duren voordat het binnen is. Ik zou inderdaad ook voor een analoge stekker gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het KAN NIET met een verloopstekker, alleen met een kastje dat het signaal omvormt, dat is heel wat anders dan een verloopstekker dia alleen de aansluiting verandert. Een "HDMI signaal" door een composiet ingang douwen heeft geen zin.
Als ik je een beetje kan volgen heb je misschien een Monitor zonder Scart of RGB en alleen DVI-I?
Er zijn verloopstekkers die DVI naar HDMI kunnen doen, dan kun je even kijken op onderstaande links. Alleen ik weet niet of je geïntegreerde audio hebt. Maar met die die ik gevonden hebt kun je die ook nog los aansluiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi Woods, Deze tv heb ik, maar met de huidige HDMI stekkers. http://www.gebruikershandleiding.com/Hitachi-42PD5200/preview-handleiding-173756.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dacht ik al, dan is mijn antwoord van kracht, je hebt dan een HDMI>DVI nodig, ik heb je een link gegeven(2de) maar dit is een indicatie, ik weet niet of het de goedkoopste is. Misschien biedt de markt of iets dergelijks uitkomst. Ik zie ook dat hij gewoon speakers zelfs heeft dus dan moet je het met het meegeleverde Audi-kabel los erin drukken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding