Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb de sims maar die doet het niet hoe kan dit??

ik heb van een vriendin de sims 1 geleend en die heb ik geinstalleerd op mijn laptop, ik heb daarbij ook de 2 uitbreidingspakketten geïnstalleerd hot date en superstar.
het spel komt uit 2002 en mijn laptop uit 2009 heeft dit er iets mee te maken? want als ik het spel opstart dan doet hij het 20 sec. maar dan gaat het terug naar mijn bureaublad

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
547
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook de sims 1 (met alle uitbreidings pakketten) geinstalleerd op mijn laptop maar ik heb geen problemen. Op welke versie draait je laptop?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows 7 als het goed is

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Óf je laptop/Sims heeft een aantal Fouten in het systeem waardoor er een conflict is met de processen, óf je laptop heeft niet de juiste specificaties. Waarschijnlijk dat laatste, want laptops hebben meestal niet zulke hoge specs als een desktop pc
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het als admin op te starten en kijk bij eigenschappen bij de launcher daar moet iets met een c staan (vergeten wat het was) daar ergens moet je het op windows xp zetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding