Welke r4 kaart is het beste voor de 3ds?

En waar kan ik deze krijgen en minimaal hoeveel gb heb ik nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (3)

Ik zou eerder voor M3DS Real gaan. Is stabieler en meer updates, en een kaartje van 4GB zou ruim voldoende moeten zijn voor een verwaand gamer.

Toegevoegd na 1 uur:
verwaand had er niet moeten staan. Foute woordkeuze. Hier had beter fanatiek kunnen staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Verwaand? wat heeft dat er mee te maken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Foutief woordgebruik, sorry :)
R4 ds is zeer goed, uiterlijk iets minder maar speelt wel alles af.
TT DS is ook erg goed ziet er beter uit maar kan lang niet alles afspelen, ik zou gaan voor R4 ds dit is de goedkoopste maar zeer goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn vele goede kaarten verkrijgbaar.Belangrijk is kijken welke versie je 3DS heeft en dan een flashkaart kopen die bij je 3DS past onderstaand een site waar je meer info vind.Persoonlijk vind ik de Acekard zeer goed,tevens zijn deze klaar voor de allernieuwste versie 3DS.