Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe herprogrammeer je je r4 kaart van je DSI?????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
904
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze vraag word binnenkort gesloten,, ik zal dus weer zo'n vraag aanmaken als vervolg... en zak de link hier neer zetten..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
m.goeievraag.nl/vraag/279921

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Op onderstaande site kun je de software downloaden. formateer je sd kaart en zet de nieuwe software erop. Dan zou het moeten werken. Heb ik ook af en toe hier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je bedoelt dat hij niet meer werkt... Dat kan komen doordat je je DSI heb geupdate... Dan moet je je r4 kaart opnieuw programmeren naar de laatste versie; dat kan door formatteren en dan de software erop zetten, zoals hierboven al gezegd was. Maar wat is precies je probleem? Dan zou ik een veel gespecificeerdere oplossing kunnen aanbieden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een update gedaan zodat ik in de market van dsi ( ik weet niet precies hoe die shop heet) kan komen maar nou doet mijn r4 kaart het niet meer in mijn dsi.. als je meer moet weten moet je specifieke vragen stellen anders weet ik niet wat ik allemaal moet vertellen $

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding