Hoe herprogrammeer je je r4 kaart van je DSI?????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze vraag word binnenkort gesloten,, ik zal dus weer zo'n vraag aanmaken als vervolg... en zak de link hier neer zetten..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
m.goeievraag.nl/vraag/279921

Antwoorden (2)

Op onderstaande site kun je de software downloaden. formateer je sd kaart en zet de nieuwe software erop. Dan zou het moeten werken. Heb ik ook af en toe hier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je bedoelt dat hij niet meer werkt... Dat kan komen doordat je je DSI heb geupdate... Dan moet je je r4 kaart opnieuw programmeren naar de laatste versie; dat kan door formatteren en dan de software erop zetten, zoals hierboven al gezegd was. Maar wat is precies je probleem? Dan zou ik een veel gespecificeerdere oplossing kunnen aanbieden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een update gedaan zodat ik in de market van dsi ( ik weet niet precies hoe die shop heet) kan komen maar nou doet mijn r4 kaart het niet meer in mijn dsi.. als je meer moet weten moet je specifieke vragen stellen anders weet ik niet wat ik allemaal moet vertellen $