Ik heb laats een super Nintendo gekocht. Aansluiten lukt niet, kan iemand mij helpen. Ik heb een adapter, rode, gele en rode kabel. Geen rf out.

Waar ligt het probleem?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Je moet die gekleurde kabels in een scart adapter steken dan kun je hem aansluiten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
rood en wit zijn waarshcijnlijk geluid, geel is composiet video. Als je TV/beeldscherm een A/V ingang heeft (bijna altijd geel/rood/wit tulpstekkertjes) komt het goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 manieren:
- Kijk achter op je tv of er een component in aansluiting is. Dus een rode, witte en een gele ronde aansluiting. Sluit de kabels op kleur aan. (Het moet dus wel een IN aansluiting zijn en geen OUT)
- Heb je dit niet maar wel een vrije SCART aansluiting, koop dan een SCART blokje, sluit hier je kabels op aan en vervolgens de het SCART blok in een vrije SCART aansluiting. zie afbeelding 2.