Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik weer kan aanmelden op PSN?

Als ik mijn ps3 aandoe, meld PSN zich automatisch aan. Maar nu krijg ik de foutmelding:
Er is een fout opgetreden. U bent afgemeld bij het PlayStation®Network. (8071053D)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Dit kan aan veel factoren liggen,reset je router eens en je playstation opnieuw opstarten.
Dit zou normaal moeten werken:8071053D - Hard boot the PS3, turn off the PS3 to stand-by, flip off the back swtich and remove the power cord. Then shut off your modem/router, for about 5 mintues, then turn the modem back up first and let it sync, then turn the router back on(if using one) and let it sync. Reconnect your power cable and flip the back swtich up again. Then make a new network connnection
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies gedaan wat je hebt gezegd, maar doet het weer niet.
Ik denk ook dat het door PSN komt, en niet door mijn router, want iedereen heeft dat probleem, wat ik lees op twitter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Raar ik kon er wel op
Er was wat onderhoud denk dat je er nu wel weer gewoon op kunt