Hoe kan ik zelf gratis mijn PS2 ombouwen?

Toegevoegd na 17 minuten:
Maar hoe zit het met free mcboot?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mcfree boot draait vanaf je ps2 geheugenkaart. Meer info kan je via google vinden. Zelf heb ik via marktplaats een ps2 geheugenkaart gekocht met de mcfreeboot software er al op. Terwijlbde software in prenciepe gratis is betaal je dus alleen voor de moeite enbde ps2 geheugenkaart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel free mcboot
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe kan ik hem er zelf op zetten?

Het beste antwoord

dat lukt niet gratis
voor het geld dat jij laat ombouwen heb jij al 10 spellen

Toegevoegd na 32 seconden:
jouw garantie gaat ook weg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niet. Je hebt er een chip voor nodig dus je bent sowieso geld kwijt. Het is ook niet te doen met software.