wat is een goede train plaats op soul silver?

Toegevoegd na 1 dag:
ik ben net bij de ecruteak city in het dance theater dat je die 5 meiden moet verslaan (ben de naam vergeten van die meiden)

Toegevoegd na 4 dagen:
mijn pokemons zijn ongeveer level 30-40

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het ligt eraan; hoe ver ben je in het spel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van welke level zijn je pokémon?

Antwoorden (1)

Je moet gewoon met heel veel pokemon (trainers) vechten. Daarvan krijg je heel veel XP-points. Pas later komen er echte goede training plekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb ze al allemaal verslagen >:(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon trainen trainen trainen. Dat is wat ik ook deed en mijn pokémons zijn nu rond de level 80/90