Kan mijn broer mafia 2 op de Xbox spele als ik bezig ben en hij op zij eigen Xbox live account

Kan hij dan opnieuw beginnen zonder die van mij te verweideren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Elk accaunt heeft zijn eigen geheugen dus je broer kan gewoon op zijn eigen acc een nieuw game beginnen zonder dat de gegevens op jouw acc overschreven worden.

LET OP : ik heb het over de PS3 zelf heb ik geen Xbox maar ik neem aan dat het gewoon mogelijk is.

Groetjes Yordin.